Nokia Asha 503 и Asha 311


Малко след като приключи състезанието, получих мейл от Нокиа, в който ме уведомяваха че ако импортна Аша приложенията към по-новата версия на софтуера, така че да тръгнат и на моделите 500, 501 и 503, ще ме зарадват с нов телефон Аша 503.

Разбира се, направих необходимите промени и ги изпратих за одобрение. Приложенията работеха нормално и служителката в Нокиа ми каза да си избера цвят за 503-ката, както и още един модел телефон който да ми бъде изпратен (311 или 501).

Избрах Nokia 311 и зелена Аша 503, след уведомителният мейл за изпращането, телефоните дойдоха на 5-я ден.

503-ката е по-добър от 501-цата. Дизайнът ми харесва повече, покритието на телефона е гланцово. Цветът е зелен, нестандартно и "бие на очи" от далеч. Камерата е 5 Mpx. и има светкавица. В софтуерно отношение са почти идентични, но ми се струва че 503-ката работи по-бързо. Това е първата 3G Asha на пазара, интересен е и фактът че моделът поддържа 2 сим карти и идва с 4GB мемори карта.


311-ката е по-стар модел от по-нисък клас и няма какво да кажа за него, освен един малко странен факт... видеото което заснема е с по-добро качество от това на Аша 503, камерата е 3,2 Mpx.

Благодарен съм на Нокиа за съпорта и винаги коректното отношение, което има към своето дев. комюнити... Thank You Nokia

Популярни публикации