Ах тези японци !
Една анкета на тема "Най-разпознаваемият продукт за 2010 година" проведена от японска рекламна агенция, показва много интересни резултати. Оказва се, че един от най-познатите за японците продукт е... лютив сос подобен на този, който ние си сипваме в шкембе чорбата! Той е класиран на завидното трето място, пред него са класирани само смартфонът на първо и системата за микро блогинг twitter на второ.
В класацията на топ 10 познати продукта намират място още и Рьома Сакамото (популярна историческа личност от самурайска драма), новият терминал на летище Ханеда, който отново е международен след дълго прекъсване, телевизионната кула в Токио с ресторант (Tokyo Sky Tree tower).
В класацията намират място и неща, познати на хората и извън Япония, като световното първенство по футбол, големите плоски телевизори и таблета iPad на Епъл, който за съжаление е класиран едва на 19-то място. Ето и и подреждането на първите десет:
1. Смартфонът
2. twitter
3. Лютивият сос
4. Дигиталните плоски телевизори
5. Рьома Сакамото
6. Летище Ханеда
7. Кулата в Токио
8. Енергоспестяващите уреди
9. Световното по футбол
10. LED осветлението
източник