Отново на линия в "SEO" състезанието.

Почти 4 дни нямаше "ни вест ни кост" от моето скромно сайтче. Вече си мислех, че Гугъл съвсем ме игнорира след последните ми "оптимизации" по кода и не само. Днес обаче останах приятно изненадан от поредното ми ипотпал Гугъл наблюдение, което проведох в мрежата. С нескрита радост установих моето завръщане в сео (SEO) състезанието и не само че пак съм тук, но и от 17-страница вече съм на 7-ма. Естествено придвижването нагоре става все по-трудно и причините за това са много, повечето от тях са ясни други не чак толкова, но като цяло късното ми влкючвaне в надпреварата, според мен е един от факторите, които влияят най-много на моето представяне. Сега виждам, че не съм вече последният записал се участник (1027-ми), появил се е нов ентусиат по-голям и от мен и бройката на записаните вече е 1028... добре е! Надявам се, аз да съм го вдъхновил за участие с моето късно включване в ипотпал състезанието :-), което се случи на третият месец от неговото започване. Вижте и хронологията.

Популярни публикации